آفتاب

سرمربی بعدی چلسی کیست؟ | میراث کنته به چه کسی خواهد رسید؟

سرمربی بعدی چلسی کیست؟ | میراث کنته به چه کسی خواهد رسید؟

سرمربی بعدی چلسی کیست؟ | آنتونیو کنته سرمربی چلسی که فصل پیش قهرمان لیگ جزیره شد و لحظات خوشی را به جای گذاشت این فصل اصلا شرایط خوبی نداشته و باخت به تاتنهام تیر آخر به صندلی کنته بود که...

بیشتر بخوانید : فاجعه ریودولاپلاتا در نبود مسی...
بیشتر بخوانید : سرمربی فصل بعد آرسنال...
بیشتر بخوانید : تیم ملی به اتریش رسید...
با باخت مقابل تاتنهام و خراب‌کردن رکورد فوق‌العاده چلسی مقابل تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج و شکست در دربی لندن مقابل تاتنهام، او را به اخراج بسیار نزدیک‌تر کرده است. اوضاع کونته حالا و در حالیکه تنها 12 ماه از قهرمانی فوق‌العاده او با چلسی در فصل گذشته می‌گذرد، در آستانه اخراج قرار گرفته است.
چلسی، در حال حاضر برای قرارگرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره نیز کار بسیار سختی دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز به دست بارسلونا حذف شده است تا تقریبا رویا‌های چلسی به نابودی کشیده شود. چلسی پس از باخت 3-1 دیشب مقابل تاتنهام هاتسپر رده چهارمی، حالا اختلافی 8 امتیاز با این تیم دارد و همانطور که می‌دانید، آخرین سهمیه چمپیونزلیگ برای تیم‌های لیگ جزیره را رتبه چهارم دریافت می‌کند تا شاید سال آینده، بازی شیر‌های لندن را در لیگ اروپا به نظاره بنشینیم. اما چه کسی می‌تواند جایگزین این مرد ایتالیایی شود؟ کارشناسان سایت میرور، به این سوال پاسخ می‌دهند.
کارلو آنچلوتی
پیرمرد باتجربه ایتالیایی، هنوز نیز می‌تواند در لیگ جزیره موفق باشد و دلیل این امر را می‌توان در نمایش‌های درخشان چلسی در سال 2010 با کارلتو، دید. چلسی 2010، چشم‌نواز بازی می‌کرد و علاوه بر بازی زیبا، نتیجه‌های خوبی نیز گرفت و حتی در پایان فصل، موفق شد تا طلسم قهرمانی‌های پیاپی سرالکس‌فرگوسن و یارانش را بشکند و با یک اختلاف امتیاز، قهرمان لیگ جزیره شود. اکنون، من فکر می‌کنم که آبی‌های لندن باید او را برگردانند، همانند کاری که با مورینیو کردند و آقای خاص، قهرمانی دوباره در لیگ جزیره را به آنان هدیه داد!
توماس توخل
به نظر من، مربی سابق دورتموند می‌تواند کمک حال چلسی ناامید این روز‌ها باشد. این مربی که دوران نسبتا موفقی را از نظر سبک بازی در میان زنبور‌ها گذراند، می‌تواند با توجه به بازی‌های زیبای خود در بوندسلیگا، در لیگ جزیره نیز کمک شایانی به چلسی بکند و حتی در لیگ اروپای فصل بعد نیز، شیر‌های لندن را یاری کند.
توخل در روز‌های گذشته پیشنهاد بایرن‌مونیخ را رد کرده است و اکنون شایعات پیرامون انتقال او به پاریسن‌ژرمن و همچنین رقیب دیرینه چلسی یعنی آرسنال نیز شنیده می‌شود اما این مربی، گزینه خوبی برای هدایت چلسی خواهد بود. توخل استعداد خوبی در استفاده از جوانان و بازیکنان بزرگ در کناریکدیگر دارد و به نظر می‌رسد که او، می‌تواند روحیه مبارزه طلبی و جنگجویی چلسی را تقویت کند.
کد N1852247

وبگردی